sobota, 18 października 2014

Łazienka koniec, malowanie

Dzisiaj Pan Adam skończył łazienkę 
Szafka zamontowana, lustro
Wieczorem Przemek zamontował światło( halogenki i nad lustrem)


 
Jeszcze mają być zamontowane wieszaki na ręczniki 


Prysznic zamontowany 
A to listwa w odwodnieniu liniowym 


Okno umyte ;)
Pralka stoi na swoim miejscu 
A w skrytce u HP stoją grzejniki i części schodów 

Panowie cyklinowali podłogę i zaczęli przybijać listwy 

Zielony wyszedł super
Do pokojów chłopców kupiłam dwie takie same lampy industrial


Niebieski pierwsza warstwa w pokoju Jakuba
 
Garderoba już pomalowana 
Parapety zamontowane, pokój Przemka pomalowany
A ja dzisiaj  malowałam duży pokój 
Zostały mi do pomalowania 2 ściany na kolor cappuccino 
Teraz jestem zmęczona i idę spać...

1 komentarz:

  1. Piękny pomysł lustro lampa szafka spójne bardzo bardzo ładne.Ślicznie wyszło!!!!!!
    Czekam na pomieszczenie z pralką jak też zostanie zagospodarowane?Pozdrawiam Krystyna

    OdpowiedzUsuń